پرسشهای متداول
تعدادی از سوالات متداول مشتریان در زیر آمده است، در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، سوالتان را با ما مطرح کنید.
ثبت نام و حساب کاربری
ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای این کار از قسمت بالای سایت، روی ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، حساب کاربری خود را ایجاد نمایید یا حتی میتوانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پیگیری کنید. همچنین در طی فرآیند خرید هم میتوانید ثبت نام نمایید.
چگونه میتوانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟
برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، بر روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا به حساب کاربری خود وارد شوید. هم چنین در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.
چگونه میتوانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟
برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس میتوانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنید.
چگونه میتوانم از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، مطلع شوم؟
با ورود به حساب کاربری خود و کلیک بر روی گزینه «سفارشها» میتوانید از وضعیت آنها مطلع شوید.
خرید و سفارش
آیا میتوان بعد از ثبت سفارش آن را تغییر داد یا کنسل کرد؟
خیر، متاسفانه پس از ثبت سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید، لطفا با واحد فروش تماس بگیرید. همکاران ما حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.
آیا لازم است پس از ثبت سفارش تماس بگیرم و اطلاع بدهم؟
خیر نیازی به این کار نیست، سفارش شما به طور خودکار ثبت و وارد مراحل بستهبندی و ارسال میشود.
از کد تخفیف چگونه میتوانم استفاده کنم؟
در مرحله خرید و در سبد خرید میتوانید کد تخفیف را وارد کنید تا مبلغ تخفیف از صورت حساب شما کسر گردد.
برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچگونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشد را ذخیره نمیکنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام میشود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن است. همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستیم که می تواند باعث اطمینان خاطر شما باشد.
آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص ارسال شود؟
شما میتوانید پس از انتخاب محصول و افزودن آن به سبد خرید، درخواست ارسال به هر آدرسی که مایل هستید را بدهید.
نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک بر روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
ما به طور منظم سعی می کنیم قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز نگه داریم. با این وجود و به دلیل نوسانات شدید قیمتی، قبل از خرید نهایی، حتما از به روز بودن قیمت اطمینان حاصل کنید.
پرداخت سفارش
از چه روشهایی برای پرداخت مبلغ خرید استفاده کنم؟
در طی فرآیند خرید از سایت، روشهای مختلف پرداخت پیش روی شما خواهد بود. شما امکان پرداخت وجوه سفارشات خود را به یکی از روشهای زیر خواهید داشت:
– پرداخت آنلاین از طریق درگاههای اینترنتی متصل به وب سایت
– واریز به حساب از طریق کارت به کارت، مراجعه به بانک یا حواله اینترنتی
– پرداخت نقدی در محل
– پرداخت با کارت بانکی در محل
اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا میتوانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
خیر در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
ارسال سفارش
سفارشها به چه شکل ارسال می شوند؟
در حال حاضر کلیه سفارشها به شیوههای زیر ارسال میشوند:
– پست پیشتاز
– پست سفارشی
– تیپاکس
– پیک موتوری ویژه سفارشهای تهران
– ارسال از طریق باربری برای خریدهای حجیم
– تحویل درب کارخانه
معمولا چقدر طول میکشد تا سفارش به دستم برسد؟
مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در طی فرآیند خرید از آن مطلع خواهید شد.
چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم میرسد؟
ما محصول خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بستهبندی میکنیم تا مطمئن شویم سالم به دست شما خواهد رسید. با این حال چنانچه از کیفیت محصولی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع یا تعویض کنید.
در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟
لازم است در اولین فرصت از طریق تلفن، پست الکترونیکی و ترجیحا سامانه پشتیبانی موجود در سایت، با واحد فروش تماس گرفته و پیگیری کنید.
تعویض یا برگشت سفارش
آیا امکان تعویض یا برگشت محصول خریداری شده وجود دارد؟
بله در صورت عدم مطابقت محصول خریداری شده با آنچه شما سفارش دادهاید، میتوانید اقدام به مرجوعی کنید.
در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
هنگامی که محصولی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و بلافاصله مبلغ سفارش به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
اگر محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟
اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بستهبندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش اطلاع دهید. در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بستهبندی، متوجه اشکال شدید، تا 24 ساعت نسبت به عودت کالا به واحد فروش و اعلام تلفنی اقدام کنید.
بلافاصله با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.