آموزش تهیه ماست رنگی

در این ویدیو به شما طرز تهیه رنگی و طعم‌دار را برای تزیین میز غذا به شما آموزش بدیم.

مواد لازم ماست اسفناج:

  • ماست
  • اسفناج یا پودر اسفناج
  • نمک
  • سیر پرک یا پودر سیر

برای تهیه ماست اسفناج ماست را به همراه کمی نمک، پودر اسفناج و سیر پرک یا پودر سیر مخلوط می‌کنیم. اگر از ماست کم چرب استفاده می‌کنید، می‌توانید به آن کمی خامه اضافه کنید.

طرز تهیه ماست و لبو خواص

چغندر (لبو) دارای خصوصیات بسیار مفید برای سلامتی است و باعث بهبود وضعیت سلامتی شما می‌شود، بنابراین بهتر است در برنامه غذایی خود از آن استفاده کنید.

چغندر دارای مقادیر غنی از مواد معدنی و ویتامین‌ها مانند آهن، منگنز، مس، پتاسیم و منیزیم است. از طرف دیگر، این ماده غذایی دارای کمترین کالری است، بنابراین برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، توصیه می‌شود. مصرف مقدار مناسب فیبر موجود در چغندر باعث بهبود عملکرد گوارشی می‌شود و از مشکلات یبوست جلوگیری می‌کند.

نیترات یکی از مواد مهم موجود در چغندر است و مصرف مداوم آن، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی دارد. از جمله فواید دیگر نیترات موجود در چغندر، جلوگیری از پوکی استخوان است که بسیار مهم برای حفظ سلامت استخوان‌ها است. همچنین، مصرف منظم چغندر می‌تواند به پیشگیری از برخی انواع سرطان‌ها کمک کند، التهابات را کاهش دهد، عملکرد کبد را تقویت کند و از مشکلات تنفسی پیشگیری کند.

حالا که با فواید ارزشمند لبو آشنا شدید، می‌توانید به سراغ طرز تهیه ماست و لبو بروید تا از این ماده مغذی بهترین استفاده را ببرید و به سلامتی خود اهمیت بیشتری دهید.

  • ماست
  • پودر لبو
  • دانه انار

برای تهیه ماست لبو ماست را به همراه کمی دانه انار و پودر لبو مخلوط می‌کنیم. از پودر لبویی با رنگ طبیعی استفاده کنید تا طعم خوشمزه‌ای به ماست بدهد.

مواد لازم ماست کلم بنفش:

  • ماست
  • پودر کلم بنفش

برای تهیه ماست پودر کلم بنفش، ماست را به همراه کمی دانه انار و پودر پودر کلم بنفش مخلوط می‌کنیم.

از این ماست‌های رنگی می‌توانید برای تزیین میز غذا استفاده کنید و چیدمان قشنگی به میز بدید.

ماست و لبو برای لاغری:

مصرف ماست و لبو برای لاغری می‌توانند مفید باشند. ماست کم چرب، منبع خوبی از پروتئین و کلسیم است و احساس پربودن را بهبود می‌بخشد. لبو سبزیجاتی کم‌کالری با فیبر غذایی بالا است که به هضم غذا کمک می‌کند. با این حال، لاغری موثر با تعادل میان کالری، ورزش منظم و برنامه‌های غذایی مناسب ایجاد می‌شود.

برای مشاهده آموزش‌ها و فوت و فن‌های آشپزی ما را دنبال کنید.

پخت از شما چاشنی از ما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۹ رای